Union Watchdog modtager $ 8m Budget Bonus

Den etablerer en matrix af konceptuelle værktøjer, der er hentet fra Alan Fox’ “referencerammer”, og bruger disse til at give mening med høj flyvende retorik og spørger, hvilke muligheder den åbner for fagforeninger i forbindelse med den moderne politiske virkelighed. Hvis telefonopkaldet afbrydes inden den tildelte tid, kan der gælde gentilslutningsgebyrer. For indsatte, der i nogle tilfælde gør så lidt som $ 20 til $ 30 per måned, en 30-minutters telefonopkald til en elsket kan koste en halv måneds løn. Så i det væsentlige bliver indsatte og deres familier dobbelt faktureret for et telefonopkald. WA Premier Mark McGowan søndag gentog sin opfordring til de stridende parter til at lette fjendtlighederne og give Aishwarya forældre til korrekt sørge.

Disse betingelser er en fortsættelse af politikker bundet til økonomi og “slaveokrati” – fængsler profiterer ud ryggen af indsatte og deres familier. Der er en reel forbindelse til at opretholde fattigdom gennem fængslet industrielle kompleks, sagde Mr. Ali. Sammenlignelig service for personer, der ikke er i fængsel koster omkring 75 cent. Nogen bliver rig på ryggen af fanger og deres familier, “bemærker stedet. Så hvis du var nødt til at skrue fanger ud af noget eller fjerne noget fra dem for at spare penge og øge din bundlinje, det er hvad du ville gøre. Grådige virksomhedsinteresser, der er politisk godt forbundet, det er hvem. De liberale politikere har skåret vores militær til under Anden Verdenskrig niveau, så jeg tror de stadig ikke har lært af historien; men så igen, det er dem, der holder forsøger at ændre vores historie.

I stedet er nøglen til lykke at gøre en indsats for at opbygge et stærkt fundament og derefter fortsætte med at arbejde hårdt på at opretholde nærhed og gift kærlighed. Hvis det første minut er $ 3 og noget, så er det kommer til at ende med at blive $ 6 og noget … Indsatte fortalere hævder, at de næsten 70 milliarder dollars bliver brugt nationalt på korrektioner hvert år kunne være bedre brugt på ikke-hævngerrige alternativer, som narkotikabehandling og programmer, der er mental sundhed fokuseret. Mulighederne er mennesker, der er blevet misbrugt, degraderet, ydmyget og behandlet som slaver eller mennesker, der er blevet hjulpet, rehabiliteret og tjent gennem programmer, fortsatte fængselsreformforkæmperen. Jeg tror, det ville være en simpel løsning, men ikke for vores land, “sagde han. Nathaniel Ali, administrerende direktør for den indsatte og ex-gerningsmanden uddannelse og ressource advocacy gruppe National Association of Brothers and Sisters In & Out of Prison, hævdede, at problemer fremhævet af Georgien indsatte findes i institutioner landsdækkende.

Så mens alle var at give lip service til tanken om, at “børn er vores fremtid” offentlige skoler er blevet sultet for finansiering og lærere (og vores fagforeninger) er blevet bashed ved enhver lejlighed. Først var det nødvendigt at ødelægge omdømme offentlige skoler og lærere, der giver deres hjerte og sjæl til de unge i vores nation. Jeg er en smuk ung kvinde, masser af rødt hår, og alle forventer, at jeg er dum, find den rigtige a-kasse for dig hos akassemedlem når jeg går ind i et møde for første gang. Aktivister tilføjet selv fængsler håne og straffe fanger for at bruge mobiltelefoner, systemet genereret behovet for telefoner på grund af pris udhuling for opkald og nægte indsatte adgang til deres familier. “Du ved, taser pistol producenter, telefonselskaber, der gouge fanger og deres familier, den private sundhedspleje udbydere, der leverer typisk afgrundsdyb sundhedspleje til fanger, og fængselsbetjent fagforeninger,” som alle nu lobby for barske strafferetlige politikker for at forsøge at sikre deres overskud ogjob vil fortsætte i en overskuelig fremtid, advokat Alexander sagde. Tilbage i dag, fængsler plejede at have deres aktiekurser udstationeret i front af faciliteterne, fordi vagterne havde medarbejder aktieoptioner, ifølge Alex Friedmann, associeret redaktør af Prison Legal News og formand for Private Corrections Institute, en non-profit advocacy gruppe, der modsætter sig privatiseringen af fængsler.